2017. szeptember 5., kedd

Prológus





Fegyelem, Önuralóm, Becsület, Őszinteség, Szeretett, Ragaszkodás, ezek azok a tulajdonságok, amiket apám kiakar tépni belőlem tövestül. Mintha növény lennék és a többi virágot kitépné a kertész mellőlem, hogy csak én borulhassak virágba. Nem számít milyen áron, de én legyek az, aki a végén prosperitást ér el. Egy küldetést kaptam mi szerint elkell tennem láb alól pár fontos személyt, ha nem végzem, professzionálisan a munkámat én leszek az, aki egy sötét gödör mélyén megnyugvásra lel. A feladó titkosított, a célszemélyek pedig Kalifornia leghírhedtebb és legveszélyesebb maffia tagjai, azonban nem vagyok egyedül, háttam mögött tudhatom néhány jó ismerősömet, apám segítsége által. Csakhogy ők nem dolgoznak ingyen, viszont nem mondtam el, hogy nem tudom őket kifizetni, ha vége a munkának én leszek a célpont, akár egy darts tábla egy lepukkant kocsmában, ellenben itt most nem illuminált emberek játszák a játékot, hanem mesterlövészek. A játék elkezdődőt, hogy ki éli túl és ki nem az nemsokára kiderül. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése